سه شنبه، 11 مهر 96 - 11:21

 

امروزه با رشد جمعیت و افزایش ترافیک، رفتن سرکار،خرید از فروشگاه و هزار مشکل دیگر زمان را به عنصری ارزشمند مبدل کرده است.در این شرایط استفاده از ابزاری که بتواند در زمان صرفه جویی کند بسیار مورد استقبال قرار میگیرد.وقت گرفتن از پزشک با توجه به مراجعه حضوری به مطب ها،علاوه بر رشد ترافیک، باعث شلوغ تر شدن مطب و افزایش هزینه های پنهان مطب می شود.به همین دلیل اخذ نوبت از پزشکان به یکی از دغدغه های بیماران مبدل شده است. با گسترش اپلیکیشن ها و سیستم های امروزی سیستم های نوینی بوجود آمدند تا بتوانند بیشتر کارها را به صورت مکانیزه انجام دهند و از حجم ترافیک ناشی از کارهای روزمره و هزینه های اضافی کم کنند.نوین ویزیت، سیستم جامع مدیریت و نوبت دهی مطب پزشکان،یک نرم افزار در  مدیریت هرچه بهتر فرآیندهای داخلی مطب و کاستن مراجعات غیر ضروری بیماران به مطب و گرفتن نوبت به صورت آنلاین و مراجعه فقط در زمان مشخص،طراحی شده است.

 

 

 

چرا نوین ویزیت ؟

 نوین ویزیت با استفاده از بروز ترین متد های طراحی سیستمهای نرم افزاری پیاده سازی شده است که برخی از ویژگی های آن به شرح زیر می باشد:

ویژگی های اصلی نوین ویزیت:

سادگی و در عین حال کارایی بالای آن از ویژگیهای اصلی نوین ویزیت  می باشد به گونه ای که مخاطبان نوین ویزیت تمامی اقشار جامعه در هر کجای ایران زمین را تحت پوشش قرار میدهد. استفاده از بستر های گوناگون در نوین ویزیت باعث شده است تا کاربران سیستم به راحتی بتوانند با سیستم ارتباط برقرار کرده و از امکانات آن استفاده نمایند.علاوه بر این سیستم نوین ویزیت با دارا بودن لیست اکثر پزشکان در شهرهای مختلف، مرجعی کامل و جامع برای جستجو پزشکان بوده و کلیه اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار میدهد و امکان ارتباط موثر با پزشکان را فراهم میکند.

روش های متنوع گرفتن نوبت:

روش های متنوع گرفتن نوبت یکی از ویژگی های اصلی سیستم نوین ویزیت بوده که میتوان به  نوبت دهی آنلاین ،نوبت دهی پیامکی و  نوبت دهی تلفنی اشاره کرد.

مدیریت مطب پزشک:

 نوین ویزیت قادر است فرآیند های داخلی مطب را به صورت بهینه مدیریت کند و پل ارتباطی بین بیماران و پزشک ایجاد نماید.شما میتوانید با مراجعه به وب سایت نوین ویزیت به آدرس www.novinvisit.com از آخرین اخبار و اطلاعات با خبر باشید.

logo-samandehi