یکشنبه، 05 اردیبهشت 95 - 09:41

 

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی از آغاز ثبت‌نام بازدیدکنندگان این جشنواره از تاریخ پنجم تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

Telegram.me/istt_ir

به گزارش روابط عمومی جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، دکتر کورش خسروی در این خصوص گفت: در این جشنواره بیش از ۱۰۰ طرح و فرصت سرمایه‌گذاری فن‌آفرینانه معرفی خواهد شد و ده‌ها سرمایه‌گذار در قالب اشخاص حقیقی یا شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ در این جشنواره مشارکت دارند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲ سخنرانی آموزشی در سه حوزه کارآفرینی اجتماعی، فرصت‌های بین‌المللی فن‌آفرینانه و مهارت‌های واسطه‌گری فناوری خواهد بود که سخنرانان، کارآفرینان موفق داخلی و ایرانیان مقیم خارج کشور هستند.

معرفی مفهوم نشابرای اولین بار در ایران

خسروی با اشاره به مفهوم “نشا”  که مخفف “نقطه شروع ارتباط” است، افزود: در این جشنواره برای اولین بار در ایران، مفهوم “نشا” در فضای سرمایه‌گذاری کشور معرفی می‌شود.

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی اضافه کرد: در هر نشا، سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان، اولین مذاکرات خود را انجام می‌دهند و بعد از جشنواره مذاکرات بعدی برای تعامل و همکاری بیشتر انجام می‌شود.

وی از بانک قرض‌الحسنه رسالت، صنایع شیمیایی ایران، فولاد مبارکه اصفهان، بانک پاسارگاد، موسسه دانش بنیان برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی، همراه اول و … به عنوان سازمان‌هایی یاد کرد که درخواست نشا داده‌اند.

Telegram.me/istt_ir

برگزاری اولین ایده‌شو در حوزه کسب و کارهای اجتماعی

خسروی همچنین به برگزاری اولین ایده شو در حوزه کسب و کارهای اجتماعی همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اشاره کرد و ادامه داد: ایده شو رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌پردازی برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود و هر یک از شرکت کنندگان در مدت سه دقیقه، ایده خود در زمینه‌های مختلف به حاضران معرفی می‌کنند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام به تارنما جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به نشانی shtf.ir مراجعه کنند.

logo-samandehi