سه شنبه، 25 آذر 93 - 11:46

 

713677
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بیش از ۳ میلیون نفر از مشترکان همراه اول تمایلی به دریافت پیامکهای تبلیغاتی ندارند. علی اصغر عمیدیان از ساماندهی فضای پیامک های انبوه خبر داد و نحوه انصراف دریافت این پیامکها را تشریح کرد.

وی گفت: پس از استعلام اپراتورهای تلفن همراه حدود ۳ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۳۶۴ مشترک همراه اولی اعلام کردند که مایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی نیستند.معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با این وجود اپراتورهای موبایل موظف شده اند برای مابقی مشترکان نیز فضایی را ساماندهی کنند که بتوانند در صورت نیاز انصراف خود را از دریافت پیامکهای انبوه و تبلیغاتی در هر زمانی اعلام کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح کرد: اپراتور همراه اول شماره ۸۹۹۹ و اپراتور دوم شماره ۵۰۰۵ را برای اعلام انصراف از دریافت پیامکهای انبوه برای مشترکان اعلام کرده اند و مشترکان می توانند در صورت عدم تمایل، درخواست خود را به این شماره ها پیامک کنند.وی گفت: سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی CRA.IR در این زمینه پاسخگوی شکایت کاربران خواهد بود.

logo-samandehi