چهارشنبه، 30 مهر 93 - 11:26

 

ساعت های هوشمند امروزه محبوبیت زیادی را در میان مردم بدست آورده اند، اما می‌توان گفت آنها برای همه افراد مناسب نیستند. بعضی ها دوست ندارد ساعت به دستشان ببندند، برخی ساعت‌های سنتی و غیرهوشمند را به این ساعت ‌ها ترجیح می دهند. بعضی ها ساعت های هوشمند را دوست دارند اما نمی توانند وسیله ای سنگین را روی مچ شان تحمل کنند، اگر شما جزو این افراد هستید پیشنهاد می کنم نگاهی به انشگتر هوشمند Mota بیاندازید. دقیقا مشابه ساعت های هوشمند، این حلقه به دستگاه iOS یا اندرویدی شما وصل می شود تا نوتیفیکیشن ها را برای شما نمایش دهد.
این حلقه هوشمند با استفاده از بلوتوث ۴ به دستگاه شما متصل می شود و تماس ها، پیام های متنی، ایمیل ها و نوتیفکیشن های مربوط به تقویم را به شما نشان می دهند. شرکت سازنده در نظر دارد تا پشتیبانی از نوتیفیکیشن های مربوط به رسانه های اجتماعی را نیز به آن اضافه کند. نوتیفیکیشن ها بر روی صفحه نمایش LED حلقه که از نوع لمسی است نمایش داده می‌شوند. این حلقه به شما این امکان را می دهد تا تلفن همراه خود را در فاصله دوری قرار دهید و همچنان اتصال تان با آن برقرار باشد.
از آنجایی که اندازه حلقه برای انگشتان هرکسی متفاوت است، این شرکت قصد دارد یک یا دو سایز حلقه را با قطعات داخلی قابل تغییر توسط کاربر برای تنطیم مناسب سایز حلقه، ارائه دهد. با توجه به اینکه زمان شارژ باتری همیشه نگرانی هایی را به وجود می آورد و ظاهرا یکی ازمهم ترین فاکتورهاست، Mota گفته است که باتری این حلقه با توجه به استفاده ای که از آن می کنند بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت شارژ نگه می دارد. این حلقه یک شارژر بی سیم خواهد داشت، بنابراین آن را روی پایه شارژر قرار دهید و نگران وجود سیم ها نباشید. حلقه هوشمند ضد آب است و در رنگ های کاملا سیاه و کاملا سفید همچون مروارید ارائه می‌شود. این پروژه  در Indiegogo به دنبال منایع مالی است و در حال حاضر با جمع آوری صد و هفده هزار دلار از هدف خود نیز پیشی گرفته است. برخلاف ساعت های هوشمند این حلقه گران قیمت نیست و با قیمتی در حدود ۷۵ تا ۸۰ دلار به بازار خواهد آمد. کمپین در تاریخ ۳ نوامبر به پایان می‌رسد و در حالت خوش بینانه تا آوریل ۲۰۱۵ انتظارها برای داشتن این حلقه هوشمند به پایان می‌رسد.
منبع: cnet.com

logo-samandehi