شنبه، 10 خرداد 93 - 02:41

 

 جام جهانی 2014

حتما می دانید که رقابت های جام جهانی امسال از حساس ترین رقابت هایی است که پیش رو داریم و از آنجا که تیم ایران هم در این بازی ها سهمی دارد حساسیت ها توسط ایرانی ها بیش از پیش شده است! بسیاری از افراد در برخی اوقات و مکان ها ممکن است به تلویزیون دسترسی نداشته باشند و بخواهند دیدارهایی را دنبال کنند که در تلویزیون رسمی پخش نمی شود! به هر حال مهم این است که وب سایت ها اقدام به تدارک راه هایی هستند تا شما بتوانید این رویدادهای جام جهانی ۲۰۱۴ را مشاهده کنید! ما در این جا ۵ سایت معتبر را به شما معرفی می کنیم که می توانید از طریق آن به دیدارهای محبوبتان برسید و به طور رایگان، بازی ها را مشاهده کنید. با ما همراه باشید :

[button color=”blue” size=”medium” link=”FIFA.com TV” ]FIFA.com TV[/button]

fifa

در این وب سایت می توانید به راحتی تمام ۶۴ بازی را مشاهده کنید. در واقع می توان گفت این سایت بهترین و درجه اول ترین سایتی است که می توانید، در آن رقابت ها را دنبال کنید. از سال ۲۰۰۷ که بخش صوتی و تصویری فیفا به این سایت اضافه شده است، این سایت تمام رقابت ها را پشتیبانی می کند و جام جهانی ۲۰۱۴ هم در ادامه همین پشتیبانی پخش خواهد شد. البته بیشتر این رویداد ها در کشورهای اروپایی قابل پخش است. از طرفی می توانید کلیپ های کوتاه از صحنه های دیدنی این رقابت ها را که به طور جداگانه در سایت قرار می دهند مشاهده کنید و لذت ببرید.

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://www.telegraph.co.uk/sport/football/world-cup/” target=”blank” ]BBC And ITV[/button]

bbc

دوستانی که در انگلستان ساکن هستند می توانند رقابت ها را از طریق این شبکه مورد بررسی و بازبینی قرار دهند. این سیستم که از پلیر قدرتمند برخوردار است به شمت یک تماشای بی دغدغه را ارائه می دهد. فعالیت این شبکه هم از سال ۲۰۱۲ آغاز شده و هدف آن ها بیشتر پشتیبانی از رقابت های جهانی ۲۰۱۴ بوده است که به این هدف نایل شده اند.

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://www.ard.de/home/ard/ARD_Startseite/21920/index.html” target=”blank” ]ARD Das Erste and ZDF[/button]

zdf

همچون انگلستان آلمان هم تصمیم دارد رقابت های جام جهانی را پوشش بدهد البته نا گفته نماند که در آلمان رقابت ها بین این دو سرویس تقسیم شده که هر دو آنها با تقسیم اساسی بازی ها را نمایش می دهند. البته هنوز مشخص نیست که افتتاحیه جام جهانی امسال را کدام یک از این دو تا ارائه دهند اما به هر حال یک سیستم یکپارچه برای پوشش دهی جام جهانی بوجود آورده اند. یک مزیت استفاده از این سایت ها این است که در دوربین هایی که برای نمایش در سایت استفاده شده زوایا و دوربین های بیشتری تعبیه شده به طوری که می توان دقت بیشتری در دیدن با سایت تجربه کرد به طوری که در تلویزیون این امکان وجود ندارد.

[button color=”blue” size=”medium” link=”NOS” target=”blank” ]NOS[/button]

nos

این سایت هم یک سرویس هلندی است که به طور رسمی به رقابت های جام جهانی می پردازد! با استفاده از این شبکه نه تنها می توانید ۶۴ بازی را دنبال کنید بلکه می توانید به راحتی، به هر صورتی که شده است، تمام اخبار ها و رویدادها و نقد و بررسی های مربوط به رقابت ها را مشاهده کنید. این شبکه از کامل ترین سرویس هایی است که می توان برای مشاهده آنلاین رقابت ها و نتایج و بررسی ها در اختیار داشت

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://www.srf.ch/player/tv” target=”blank” ]SRF Player[/button]

srf

این سرویس هم مربوط به سوئیس می باشد که به طور رسمی به ارائه رقابت های جام جهانی می پردازد. جالب است که اگر آی پی شما یکی از آی پی های سوئیس باشد می توانید از ایران این رقابت ها را از طریق این سایت دنبال کنید. این امکان را خود ایرانی ها به راحتی می توانند فراهم کنند. علاوه بر مشاهده ۶۴ بازی می توانید رویدادهای دیگری که در مورد این بازی ها رواج دارد نظیر نقد و بررسی و … را همه از طریق همین پایگاه دنبال کنید!

logo-samandehi