شنبه، 23 فروردین 93 - 06:47

 

Meet Leef

اگر تلفن‌هوشمند اندرویدی دارید و دستگاه شما از کارت‌های حافظه پشتیبانی نمی‌کند، پس وقت آن رسیده تا فکری به حال این موضوع کنید. ما به شما Meet Leef، دانگل کوچکی که سبب افزایش میزان حافظه می‌شود را پیشنهاد می‌کنیم. برای آشنایی بیشتر با این راهکار جالب، همراه ما باشید.

امروزه اکثر مردم ترجیح می‌دهند فعالیت‌های خود را به جای کامپیوتر با تلفن هوشمند خود انجام ‌دهند. در واقع می‌توان گفت که تلفن‌های هوشمند تا حدی جای کامپیوتر را گرفته‌اند. قاعدتا این گجت‌ها باید حافظه بیشتری نسبت به قبل داشته باشند.علاوه بر این، با کمک یک حافظه‌خوان نیز می‌توان اطلاعات را با سرعت بیشتری جابه‌جا نمود. اما اینجاست که مشکل کمبود حافظه، خاطر بسیاری از کاربران را آزرده می‌کند.

Meet Leef یک گجت کوچک است که در درگاه Micro USB تلفن‌هوشمندتان قرار می‌گیرد و این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا هر نوع کارت حافظه‌ای در آن قرار دهید. حتی اگر دستگاه شما قابلیت ارتقا حافظه با MicroSD را ندارد، با این روش می‌توانید از حافظه اضافی بهره‌مند شوید. همانطور که از Meet Leef انتظار می‌رفت، شما را قادر به انتقال اطلاعات بین دستگاه و کارت MicroSD می‌سازد.Meet Leef با تمامی دستگاه‌های اندرویدی با نسخه جیلی‌بیلی یا نسخه‌های بالاتر آن سازگار است و همچنین تمامی MicroSDها را پشتیبانی می‌کند.دانگل درگاه Meet Leef در مقایسه با دانگل‌های عادی USB، طولانی‌تر است. در این قسمت یک اسلات اضافی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا از یک MicroSD دیگر استفاده کنید.

برای دستگاه‌هایی از جمله HTC One (M7)، LG G2 و Nexus 5 یا بعضی مدل‌های قدیمی که در آنها حافظه MicroSD وجود ندارد، MeetLeef بهترین گزینه است.

logo-samandehi