شنبه، 04 خرداد 92 - 03:56
مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت

 

مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت

مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت

از زمانی که مایکروسافت در ژانویه سال جاری نرم‌افزار Office ۳۶۵ Home Premium را معرفی کرد همه کاربران منتظر آن بودند تا دریابند که این شرکت بزرگ از چه زمان به عرضه مجموعه نرم‌افزاری Office پایان می‌دهد. اما پاسخ این مسئله هم‌اکنون مشخص شده است.
این شرکت بزرگ نرم‌افزاری هم‌اکنون این خبر را منتشر کرده و توضیح داده است که تا ۱۰ آینده دیگر خبری از عرضه مجموعه نرم‌افزاری Office نخواهد بود تا با این اتفاق کاربران به جای آنکه بسته‌های نرم‌افزاری را خریداری کنند، هزینه مربوط به اشتراک در نسخه اینترنتی این نرم‌افزار را بپردازند.
شرکت مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود توضیح داد: «ما برای آینده خود به اشتراک کاربران در نرم‌افزارهای به‌عنوان خدمات(SaaS) فکر می‌کنیم. ما بر این باوریم که در طول یک دهه آینده همه افراد ترجیح می‌دهند هزینه اشتراک در نرم‌افزارهای اینترنتی را بپردازند، زیرا مزایای این نرم‌افزارها غیر قابل انکار است.»
مایکروسافت توضیح داد که فعلا به عرضه مجموعه نرم‌افزاری Office ادامه می‌دهد و در عین حال امکان اشتراک کاربران در نرم‌افزاری اینترنتی Office ۳۶۵ را فراهم می‌کند.
در ادامه بیانیه مایکروسافت آمده است: «ما معتقدیم که مردم از بسته‌های نرم‌افزاری رایانه‌ای به سمت سرویس‌های اشتراک‌پذیر اینترنتی رو بیاورند. در این دوره زمانی ما گزینه‌های فراوانی پیش‌روی مشتریان خود می‌گذاریم و بسته‌های نرم‌افزاری و سرویس‌های خود را در بهترین حالت ممکن به دستشان می‌رسانیم.»

logo-samandehi